Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Талачынскі раённы выканаўчы камітэт

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

ТАЛАЧЫНСКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

Рэжым работы:
з 8: 00 да 13: 00, з 14: 00 да 17: 00.
Выхадныя дні-субота, нядзеля.
Адрас: 211092, Віцебская вобласць, г. Талачын, вул.Леніна,1.
Электронны адрас: odok@tolochin.vitebsk-region.gov.by

Адрас інтэрнэт-сайта: www.tolochin.vitebsk-region.gov.by

Вышэйстаячы орган па адносінах да Талачынскага раённага выканаўчага камітэта:
Віцебскі абласны выканаўчы камітэт
Адрас Віцебскага аблвыканкама: 210010, г. Віцебск, вул.Гогаля,6.
Электронны адрас: vitoblisp@vitebsk.by
Інтэрнэт-сайт Віцебскага аблвыканкама: www.vitebsk-region.gov.by
Рэжым працы: штодня з 8: 00 да 13: 00, з 14: 00 да 17: 00.
Выхадныя дні: субота, нядзеля

Парадак правядзення "гарачай лініі" ў Талачынскім райвыканкаме
Нумар тэлефона "гарачай лініі" Талачынскага райвыканкама: (802136) 5-15-33
Званкі на тэлефон «гарачай лініі " прымаюцца ў працоўныя дні з 8.00 да 17.00 гадзін.
Праца тэлефона "гарачай лініі" з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі ў Талачынскім райвыканкаме арганізаваная ў мэтах атрымання грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі адказаў у межах кампетэнцыі райвыканкама на пытанні даведачна-кансультацыйнага характару, звязаныя з дзейнасцю райвыканкама, яго структурных падраздзяленняў.
Звароты, якія паступілі на тэлефон «гарачай лініі», не падлягаюць рэгістрацыі.
Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў аддзеле па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Талачынскага райвыканкама (каб. 14, 1 паверх дома Саветаў, служба "Адно акно").
Адказны за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў: начальнік аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама Хацкевіч Анастасія Паўлаўна,
1 паверх, служба "Адно акно", тэл.(8 02136) 5-60-80, (8 02136) 5-13-72.

Электронныя звароты падаюцца пры дапамозе дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сайт звароту.бел xn--80abnmycp7evc.xn--90ais)

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да зваротаў:

Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
Пісьмовыя звароты грамадзян, за выключэннем, унесеных у Кнігу заўваг і прапаноў, павінны ўтрымліваць:
найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
выклад сутнасці звароту;
асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:

найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
выклад сутнасці звароту;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераную пячаткай юрыдычнай асобы.
Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, устаноўленай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.
Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, разборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
Да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

Правы заяўнікаў
Заяўнікі маюць права:
падаваць звароты, выкладаць доказы службовай асобе, проводящему асабісты прыём;
знаёміцца з матэрыяламі, якія непасрэдна адносяцца да разгляду зваротаў, калі гэта не закранае правы, свабоды і (або) законныя інтарэсы іншых асоб і ў матэрыялах не змяшчаюцца звесткі, якія складаюць дзяржаўныя сакрэты, камерцыйную і (або) іншую ахоўную законам таямніцу;
прадстаўляць дадатковыя дакументы і (або) звесткі альбо звяртацца з просьбай аб іх выпатрабаванні, у тым ліку ў электроннай форме, у выпадку, калі выпатрабаванне такіх дакументаў і (або) звестак не закранае правы, свабоды і (або) законныя інтарэсы іншых асоб і ў іх не ўтрымліваюцца звесткі, якія складаюць дзяржаўныя сакрэты, камерцыйную і (або) іншую ахоўную законам таямніцу;
адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці;
атрымліваць адказы (апавяшчэнні) на звароты;
абскардзіць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты і рашэнні аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці;
ажыццяўляць іншыя правы, прадугледжаныя Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (далей – Закон) і іншымі актамі заканадаўства.

Абавязкі заяўнікаў
Заяўнікі абавязаны:
выконваць патрабаванні Закона;
падаваць звароты ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;
ветліва ставіцца да работнікаў арганізацый, індывідуальных прадпрымальнікаў і іх работнікаў, не дапускаць ужывання нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
своечасова інфармаваць арганізацыі, індывідуальных прадпрымальнікаў аб змене свайго месца жыхарства (месца знаходжання) або месца знаходжання ў перыяд разгляду звароту;
выконваць іншыя абавязкі, прадугледжаныя законам і іншымі заканадаўчымі актамі.

Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці
Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
звароты не адпавядаюць вышэйпералічаным патрабаванням;
звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў Кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы.
У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік спыняюць разгляд гэтага звароту па сутнасці і вяртаюць заяўніку арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту.

Абскарджанне адказаў на звароты

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынята новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, якая не мае вышэйстаячай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.